понеділок, 6 квітня 2009 р.

Інтернет-семінар "Психологічні особливості оцінювання знань обдарованих школярів"

* Як виділити обдарованих дітей (які параметри та критерії брати за основу)?
* Що робити, щоб розвинути в обдарованих дітей їхній дар (хто і як повинен їх учити, де це треба робити: у спеціалізованих закладах чи ж дитині варто створювати умови для розвитку «на місці»).
Деякі психологічні особливості обдарованих дітей

Стаття для опрацювання
Що стосується психосоціального розвитку, то обдарованим дітям, як правило, властиві такі риси:

* сильно розвинене почуття справедливості, що виявляється дуже рано;
* дуже яскрава уява, в якій вимисел і реальність зливаються воєдино;
* добре розвинене почуття гумору (обожнюють незгідності, гру слів і т. п.);
* спроби вирішувати проблеми, що є не під силу;
* перебільшені страхи й надмірне сприйняття невербальних проявів почуттів оточуючими, тобто підвищена вразливість і ранимість;
* всепоглинаюча цікавість і розмаїтість інтересів;
* іноді переривають дорослих, не дослухують відповідь на поставлене запитання, тому що люблять самостійно «докопуватись» до суті.

2 коментарі:

  1. Здравствуйте, Марина Сергеевна!Думаю, что в процессе работы с одаренными детьми надо проводить кратковременные психологические тесты , при которых присутствуют родители детей и должны они проходить в игровой форме.Это позволит ребенку раскрыться еще больше.
    С уважением, Безуглая Ольга.

    ВідповістиВидалити
  2. Здравствуйте, Марина Сергеевна!Спасибо, много полезной информации. Интересными оказались и материалы раздела "схожі за темою". С благодарностью, Предко С.В..

    ВідповістиВидалити